måndag 2 juni 2008

Tack snabba Camilla!

Bra att du håller reda på mig Camilla!
Ja, kära nån vad konstigt att en rätt datorvan person som jag inte har vett att testa att klicka eller peka, särskilt som jag tänkt femtioelva gånger på betydelsen...men jag bjuder på det!
Däremot tycker jag, nu när jag vet, att symbolen är konstigt vald ändå. Varför inte en gubbe utan öron som ser liksom koncentrerad ut eller en gubbe som håller en sådan där gammaldags lur vid örat? Eller en dito gumma såklart...

På tal om något helt annat är det ett helt fantastiskt ljus i min lilla trädgård just nu. Ska se om det går att fånga...

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej hopp..

Nu har jag lagt till dig i bloggrundan.
Det är många nu som använder den och letar andra. Sprid den gärna för jag anser den inte som MIN utan vill att andra använder den också.

Vilken jättehärligt litet album du har gjort längre ner.

Ha det gott

Camillha sa...

Snabba jag...?
Ibland blir min hulde make lite smått irriterad på mej för att jag är så snabb på att korrigera andra. Ja, i munnen är jag kvick! Men jag hoppas att det oftast är snälla saker som kommer ur min mun.
Jag har blivit snällare mot de stackars krakarna som försöker sälja saker per telefon, eller få mej att behöva specialstrumpor eller gratis "nåt" som bara kostar skjortan och halva byxbenet ifall man glömmer att betala det som var gratis... för gratis betyder ju expeditionsavgift samt postens avgifter.
NIX-registret funkar ju som TRIX-register, alltså inte alls.

Jaha, nu har jag orerat nog här, men jag kan väl få påpeka att jag stavar mitt namn med HA på slutet?
CamillHA, hahaha! Kul va? Ja, på riktigt!
Camillha Birgittha Fahlberg hhh.
Ha det gott!
Och en sak till!
Gå in på min blogg och var med på tävlingar och vinn fina skålar!!