torsdag 12 juni 2008

Skolavslutning 1


Vad bra att jag åkte till jobbet i morse med hela kameraväskan! Kameran låg dock kvar på skrivbordet hemma så det blev noll foton från avslutningen på jobbet. Solen kom i alla fall fram trots prognosen så stunden på skolgården blev riktigt trevlig.


Layouten ovan har foton från helgens Ängsö. Tångräkorna fick en hel stad i hinken skapad av Storbusen. I morgon är det hans tur att ha skolavslutning. Han är så stolt över att förskoleklassen ska sjunga. Jag kommer missa det eftersom jag jobbar då, snyft :-(.


a

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.

Underbar fiskeLO

Anonym sa...

sa sa sa, lubba runt lite med Kirchoff så löser det sig.

anni sa...

Om anonym har haft Palmgren i ellära under 80-talet så kanske anonym vill vara så vänlig och ge sig tillkänna så att jag kan få glädjen att känna igen en gammal bekant???!!! Alternativt kanske anonym kan ge ytterligare ledtrådar om anonym skulle råka vara internetblyg.