tisdag 17 juni 2008

Jultomten har bytt namn till DHL

Jultomten har bytt namn till DHL och kommer strax före midsommar! Jag fick ett paket idag från tjejerna på Reprint och det är alltid spännande att titta igenom och se vad jag ska få för ny inspiration. Jag ska bl a göra några jullayouter och det känns lite skumt så här års men blir säkert kul bara jag kommer igång. Killen som levererade hade världens skägg precis som en riktig tomte men han pratade inte tyska som tur var;-). Mina tyskakunskaper har dunstat eller spridits och försvunnit från mig i takt med att entropin ökar. Jag kan fortfarande säga "who finde ich ein geshäft mit lebensmittel?", men när har jag nytta av det och säger man egentligen så?
Tänkte packa ett scrapkit att ha i båten över helgen nu när jag har så mycket nytt och jag antar att det blir bäst att satsa på minialbum då och sådant som inte kladdar. Kan se framför mig hur Lillbusen snor flaskan med röd akrylfärg och sprutar den över de vita dynorna.

a

Inga kommentarer: