fredag 18 september 2009

Spark i baken

Ofta skriver jag ut mina foton själv men när jag har framförhållning nog så brukar jag beställa kopior från Fujidirekt istället. Nästan varje gång brukar jag kika lite på fotoböckerna man kan göra där. Jag tycker att det ser ut som att man kan få till det så fint och att det kan vara ett bra alternativ till att scrappa ihop något. Särskilt om man som jag under perioder fastnar mer med fotona i photoshop än med papper och pysselsaker på skrivbordet. Jag har sedan länge laddad hem programmet man behöver för att sätta ihop dem från Fujidirekt och häromdagen fick jag som en liten spark i baken när jag läste i en annan blogg. Nu tänker jag faktiskt ge mig på och göra en om vår sommar på båten - spara alla minnen av skärgår´n från norr till söder i en liten bok. Om du också blir sugen hittar du fotoböckerna här.

Inga kommentarer: