onsdag 16 september 2009

Snurrar fortare äv vanligt här

Vi friade mamma i på Birka Paradise i helgen. Så kul att träffa kära släkten. Busarna spårade ur och blev spelmissbrukare. Rätt märkligt att ingen bryr sig om att en fyraåring står och matar mynt i en spelautomat från 18 år. När vinsterna tog slut gick gick de och tiggde mer hos någon av släktingarna. Inget vet hur mycket de spelade upp och ingen vill veta det heller.
Jag har prov imorgon och ska hoppa i säng strax så att jag är pigg och vaken. Känns ovant och pirrigt att ha prov. Håll tummarna för mig!

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Jag ska hålla tummarna! Lycka till!

Kram!

Carina sa...

Håller tummarna:)

Kram Carina

Eva sa...

Vi var också på en båtresa i helgen men vi åkte Vikingline. Superkul. Klart att jag håller tummarna.