fredag 11 september 2009

En till

Jag håller mest på att försöka få en NAS att vilja fungera i vårt nätverk och scrappar inte så mycket alls. Network Attached Storage betyder det och den är säkert jättetrevlig om den fungerar. Den ska spara allt på speglade hårddiskar så att risken att bli av med saker om datorerna kraschar blir mycket mindre - dubbel backup blir det och att tre hårddiskar går sönder samtidigt är nog inte så sannolikt. Varför jag trodde att jag skulle komma någon vart med den vet jag dock inte. Jag kopplar och startar om och skriver adresser och grejar men än är den inte sammarbetsvillig, blä! Därför får det bli en till layout från garntjänst gamla katalog - Lillbusen fjärilsmålad på Rhodos för ett år sedan.

1 kommentar:

Eva sa...

Vilken Cool Lo. Vilken härlig ansiktsmålning.

Kram Eva