fredag 5 september 2008

Var på stand up komedy - kunde inte skratta

Men vad dumt det blev igår. Vi har farfar som barnvakt o skulle gå på Magnus Bertner med kompisar. Sådant blir av alldeless för sällan. Vad händer? Jo jag får något slags magblä och mår sååå illa. Fick koncentrera mig på att max le lite milt när han var som roligast, att skratta kändes som att det skulle bli tråkigt för den som satt framför mig. Klappa i händerna var inte att tänka på förutom på slutet då det kändes som att jag skulle kunna rusa ut i vilket fall om det behövdes utan att det störde för mycket.

Mår tack och lov lite bättre idag. Har lyckats klippa lillbusen utan rymningsförsök för första gången (han försöker, inte jag...). Det blev dessutom riktigt fint, bara lite vid öronen som jag inte får ta ordentligt men det gör jag när han sover. Känns lite konstigt att spara ut till judelockar på honom då vi inte direkt tillskriver oss den religionen. Lillbusens dagis har planeringdag så därför är han hemma med mig fast jag har mutat honom med att vi ska åka och fika nu efter klippningen. Han får fika och jag titta på för inte vågar jag äta någon kaka än.

Inga kommentarer: