torsdag 4 september 2008

Hittade ett gammalt foto..

Jag håller på och omorganiserar och städar i några skåp och bland mina scrapsaker för att få en egen plats till allt och för att det inte ska bli så rörigt så fort jag pysslar med något. Senaste tiden har jag fått flytta runt saker hela tiden för att kunna göra det jag vill. Ska jag skriva något ut måste jag lägga högen på skrivaren på mitt mappskåp, ska jag ta fram ett papper måste jag flytta samma hög från mappskåpet till något annat (o)lämpligt ställe osv. Nu ska det bli ordning och reda! Tittade igenom lite gamla foton mitt i fixandet och blev sugen på att scrappa det här:
Trots att fotot är suddigt så tycker jag såå mycket om det. Lillbusen är bara någon vecka och storbusen är stolt storebror. Jag passade på att använda lite grejor som låg framme på skrivbordet så kunde jag lura mig själv att jag kom en bit på väg i städandet.

Bakgrundspapperet o de turkosa pärlorna är från Kaisercraft och finns hos Reprint. Tack Marie o Ulle för att ni skämmer bort mig med fina saker!
a

Inga kommentarer: