torsdag 24 april 2008

kommer igen..


Har scrappat lite med papper som lillbusen valde i fredags ( de rosa ). En dag som denna där jag suttit i strålande sol och rättat nationella prov passar det bra att visa en vårigt grön layout tycker jag. Eftersom jag kapat makens dator kan jag göra lite ändå med saker jag backupat i vår extra hårddisk men maken har inte alls mina älskade, ja älskade, program som photoshop och illustrator med plug-in till craft robon. Därför tänkte jag att det fick bli lite back to basics ett tag innan jag ( ska kanske läsas som käre maken och jag lite ) fixat till en dator åt mig igen. Det är lite sjukt vad beroende man är av tekniken man är van vid. Jag skulle aldrig vilja vara med i Robinsson - hua. Layoutens design är favorit i repris. Hur många liknande layouter får man göra? Ali (Edwards) har sagt att man får använda sina favoritupplägg flera gånger och det är väl hon som bestämmer?!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: