fredag 8 februari 2008

Har provat nya stämplar!

Madde i Kortstugan hade fått hem alla nya stämplar idag och det blev så att jag provade lite. Jag har inte använt chalks på det här viset förut men jag är lite modig och visar det ändå. Jag tycker stämpeln är sååååå fin. Den passar till mina rosa stövlar dessutom.
Alla buskillarna är på skidresa så jag är alldeless själv hemma. Känns lite skumt och mycket skönt. Jag ska sova tills jag vaknar imorgon och jag hoppas det blir jättelänge. Sedan ska jag scrappa lite tror jag och köpa sushi så jag slipper laga mat.
Nu ska jag prova lite mera chalks!

anni - tilfälligt? chalksgalen

1 kommentar:

Camillha sa...

Chalks är ju såååå kul att jobba med och din lärare Madde är ju chalkens drottning!
Jag tycker din bild har blivit jättefin och stämpeln är ju bara så rätt!
Du kanske också blir en kortmakare till slut!

Du kan ju komma hit någon helg i sommar och i alla fall KOLLA på när de flyger här ute!! Vi kan ju stämpla och chalksa och pyssla också...
Välkommen