fredag 22 februari 2008

Brrrrr

Sol och värme? Tja, kanske knappt 10 grader varmare än hemma men solen har tagit semester och herr Regn flyttat hit. Det brukar aldrig regna fyra dagar i rad säger de som arbetar här, men nu ser det ut som det kommer bli så. Jag som så gärna vill ha lite onyttig solbränna så att jag kan känna mig lite piggare när jag ser min i spegeln. Tur att det finns mycket att göra för Storbusen. Jag läser pocket och han är med på lekstund med minivärdarna, jag läser pocket och han är med på play and splash, jag läser pocket och han gör pärlplattor, jag läser pocket och han klättrar i klätterställning, jag läser pocket och han spelar playstation. Mina böcker är snart slut! Emellan har vi haft gott om tid att prata och spela uno och alfapet också. Det är klart att det är skönt att vara ledig ändå men liiiite bättre väder vill både jag o Storbusen ha!

Anni - galen i sol

2 kommentarer:

Camillha sa...

Jag hinner inte läsa pocket och det blåser. Vi var på Sala Marknad igår och det blåser. Idag ska jag jobba i Bålsta och jag vet inte om det blåser.
Snart börjar sportlovet för oss här i Sala och våren och värmen ska komma!
Jag ska fylla 40 i veckan så det blir väl till att städa och baka med barnen...
Ha det gott med dina pockets!!!

Carina sa...

Det är inte sant??? Jag tänker på er, vilken osis. Har de ingen solgaranti så som snögarantin de utlovar i fjällen ;)
Kramar Carina