fredag 7 december 2007

Till Minna..

Dags att säga hej då till en kär vän. Jag som knappt vet hur man gör när man går på begravning. Jag har skrivit ett brev till Minna och gjort ett kort med en av hennes stämplar. Jag hoppas hon får det på något sätt...
...vi har inte varit vänner särskilt länge. Första gången jag träffade dig var samma dag som du öppnade din dröm – butiken Scrappa. Jag kände direkt att du var någon som jag skulle vilja ha som vän, engagerad, rolig, uppmuntrande, uppriktig och med ett riktigt stort hjärta. Jag är så glad att jag lärt känna dig. Tack för att du har stöttat mig och trott på mig. Jag hoppas du är någonstans där det fungerar ungefär som Nangijala. Fast istället för att fiska sitter du där och pysslar med något kul med stadiga fingrar och har det skönt och att det liksom bara går en liten stund tills du får träffa dina närmaste igen… / anni

1 kommentar:

MiaMaria sa...

Tänker på henne och familj och vänner. Har inte kännt henne mer än via hennes inlägg på olika forum.

*kram*