söndag 18 november 2007

vilket veckoslut!


Efter sö-to med magsjuka hos tre av fyra möjliga i familjen, och nej jag slapp inte, så for jag in till radiohuset i fredags morse för att prata om scrapping med P4:as Kombi. Eftersom jag inte pratat i radio sedan vi gjorde närradio när jag var 14 var jag lite nervös och pratade fort, fort tror jag. Ja, ja det finns väl teknik för att ordna det mesta så det löser sig nog.

Igår var vi på mycket mumsig brunsch hos vänner som flytt Stockholm för Västerås. Hela vår föräldragrupp i samband med våra älsta barn var där och det var så kul att träffa alla. Vi har blivit många med åren, så 10 vuxna och 12 barn pratade och åt och lekte och var här och där och överallt. Jag vet att ni tjuvläser ibland, så tack för igår!!

Idag är vi så där lagom söndagströtta. Svärfar men fru är här och nu ska jag uppdatera dem på barnens album!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Coolt att prata scrapp på radion, det hade jag velat höra. Har haft ont med blogg tid på senaste tiden så det var mycket fint att beskåda hos dig som vanligt.
Den vita pennan du frågade om till dymon är vanlig vit gelroller. Mitt slarv syndes så tydligt bara när dom små sidorna blev förstorade på datorn, hmm ja, ja är det hemma gjort så är det. Stavat fel hade jag ocskå lyckats med :)

Anonym sa...

Kul, det här vill jag gärna höra mer om.
Kram Carina