torsdag 1 november 2007

en ängel och en tomte




Efter att ha lovat tomten på layouten en skrivbordstol i 1,5 månad och eftersom instängdheten började krypa i mig på grund av vabbande med lillbusen blev jag akut sugen på en tur till IKEA igår kväll. Maken behövde följa med som bärare och alltså behövdes barnvakt. Jag ringde de två tjejer som brukar hjälpa oss ibland, men nej. Desperat som jag var ringde jag även min söta lillasyster. Inte för att det är något fel på henne som barnvakt men just nu är hon inte så liten alls eftersom det ska komma ut en bebis till dem på söndag, om det är en punktlig en, och därför var det kanske lite fräckt. Jag sa att hon fick säga nej - men vem vill det till en desperat kvinna? Alltå dök min ängel till syster upp här igår med sin ängel till sambo och vi svichade iväg och köpte en skrivbordsstol, några påsklämmor och lite till!! Tack snälla söta K o S när ni tjuvläser detta!

Inga kommentarer: