fredag 9 november 2007

liten e - söt som socker!


Har fått en liten favorittjej, fast jag känner henne inte så väl än. Jag tror att hon tyckte det var rätt okej att umgås med mig eftersom hon slog till och var vaken rekordlänge när jag hälsade på. Att hon sedan slagit det rekordet flera gånger om härom natten väljer jag att bortse ifrån. Då sov jag!


Hade lite roligt då jag gjorde denna. Kycklingen är plockad från lilla e:s body och klippt i filt. Journalingspoten och det inramade E:et är déjà views timeless från flickorna på Reprint, tack! Den fina penseln i hörnet är färglagd i photoshop och kommer från Stephanie Shimerdla. Hon har många superfina penslar! Jag har fotat lo:n nu på kvällen och därför blev det lite reflextioner men jag vill visa för syrran/lilla mamman om hon är vaken...kram på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt snygg scrapping av lilla E. Kul att du kom förbi, kom gärna förbi igen!


Ha det bra
/Simon