onsdag 2 juli 2008

Lugn och sanningar

Med fötterna på lena spanska teracottaplattor och middagens vin kvar i glaset måste jag berätta för min blog att den inte är övergiven. Det är semestertid, kära blog, och mycket litet scrappas i dagarna att visa upp.

Helgen som var innan vi hamnade här var så mysig med alla mina syskon hos pappa firandes hans födelsedag i två dagar. Jag tycker så mycket om när vi kommer ihop allihopa!

När lillbusen och jag läste lättpackade pixiboksvarianten av "Viktor bygger en bro" sa han: "om man ställer ett hus i vattnet blir det en båt istället". Den kan ni fundera på!

Jag älskar sol! Jag älskar min familj tillsammans! Jag älskar inte sand, bara sandbotten!

a, som ska försöka plugga lite på distanskursen i webpublicering nu...

1 kommentar:

Jenny sa...

Det låter som ni har det härligt. Här semestras det också men jag tänkte iallafall slinka in hos dig och berömma dig för alla fina LOs jag såg av dig i senaste nr av Scrap.. mm. Du är så enormt duktig och jag kan sitta och studera dina alster lääänge. Ha en fortsatt härlig sommar och semester.
Kram Jenny