söndag 13 januari 2008

oj, vad jag scrappat!




Dagens senaste layout ovan. Det är en scraplift av en lo som jag sparat i huvudet ett par år. Jag tycker lillbusen blev så söt på kortet. Håller på och gör lo:s till Reprinttjejernas monter på mässan och eftersom jag inte haft det senaste materialet (läs mina stämplar!) så många dagar så har jag scrappat för fullt så fort jag kommit åt de senaste dagarna. Jag misstänker att maken börjar tröttna lite smått, fast han säger fortfarande att det blir fint när jag frågar. Kan i och för sig förstå hur det kan vara att vara barn o visa upp något för en stressad förälder som slänger en blick för han tittar inte så där värst noga får jag nog påstå innan han säger "fint" - nyttig läxa för mig vad det gäller buskillarna!

1 kommentar:

Carina sa...

Underbar Lo! och HÄRLIGA stämplar!,
är genast spekulant på datumstämpeln, den skulle passa hos mig:)
Babystämpeln är superfyndig, men tilhör kanske inte mitt användningsområde...

Kramar Carina