onsdag 16 januari 2008

Efterlyses: Akrylblock

Jag kan inte hitta mina akrylblock. Jag har letat överallt utom i Quickkutz-die pärmen men där kan de inte vara. Jag börjar tro att lillbusen stoppat dem i munnen och svalt dem. Är det rimligt? Vi testar det som en hypotes! 1. Stoppar han saker i munnen fortfarande fast han fyller 3 om en dryg vecka? Jo då, varje dag! Skulle han ta mammas saker som han inte får? Äum, givetvis gärna! Är han konstig i magen så att vi får ge honom lösande? Hjälp!!! Jag behöver en kirurg eller köpa nya akrylblock!!
Nu har jag bara mitt 10*15 och det känns onödigt bångligt när man stämplar något som t ex är 1*1,5 cm... dessutom kletar Tack´n peelet fast i papperet om man råkar vicka på akrylblocket. Om papperet råkar vara ett foto blir det inte fint när bilden försvinner. Annars är Tack´n peel nästan en lika bra uppfinning som internet...
Vad gör man för att få en ganska stor liten kille att inte stoppa allt i munnen?! Det är inte maken jag menar;-)

anni - städgalen

2 kommentarer:

Tilda sa...

Vilken fin header du har! :)

Laila sa...

Jga har om du behöver.
Ska på Formex på fredag. Såg att du ska vara reprint montern...
Kan det vara nått?
Maila mig om du har lust.
lailass2@yahoo.se