fredag 28 september 2007

skulle förbereda mig för scrapmara imorgon...


..och så råkade jag göra ovanstående istället. Kom på att jag bara skulle lägga ihop tcckningen med ett foto på stora killen och då blev det liksom klart i photoshop direkt och inget att ta med till Papprika imorgon. Är så glad för att han har börjat rita lite mer än streck och sådana gubbar han gjort i två år. Vill inte klaga på det han gör såklart men... Dessutom har han blivit lite pysslig nu överhuvudtaget och tycker att det är kul till mammas stora lycka. Det görs en massa pärlplattor av olika slag och han började prata om papier maché igår. Hon Eva på tv som pysslar på morgnarna är populär. Jag får tacka henne och skolfröknarna!

2 kommentarer:

Scrapangel sa...

Jädrar (ursäkta) vilken häftig LO, gillar verkligen teckningen i grunden!

Jenny sa...

Nu hittade jag ju till dig också. Häftig lon blev, det var väll teckningen du berättade om på maran. Ang Suiox city så blev våra upplevelser lite olika verkar det som ja. Jag kan knappt vänta till att åka dit igen om vi kommer till Kanarieöarna igen.