tisdag 16 december 2008

Var är min bil?

Var inne i sta´n för första gången på drygt två månader för att handla några julklappar. Mycket folk och få parkeringsplatser var det, så jag tyckte att jag snurrade rätt många varv i parkeringshuset innan jag hittade en plats. När jag ska hem hittar jag inte bilen på våning 4, inte på våning 5 och inte heller på våning 6. Då började jag fundera över vad jag skulle göra om bilen helt enkelt var borta. Till slut fann jag den på våning 3 så så mycket kan jag inte ha snurrat innan jag parkerade ändå. Det är nog mest i huvudet det snurrar!

2 kommentarer:

Carina sa...

Härligt att du kom in till stan:)
Jag hörde just att det i dec månad och i samband med julklappsinköp anmäls flest bilstölder.....eftersom folk glömmer var de parkerar, du är en av dem;) du är inte ensam..
Tur att du hittade bilen.
kram Carina

Jenny sa...

hihiihih