torsdag 15 maj 2008

Varning för kapning av blogg och identitet

Om du läst mitt förra inlägg ser du att det är en kommentar från mig som nr 3 i listan. Den har jag inte skrivit. Om det skulle vara så att det står något underligt eller så i min blogg någon gång kan det alltså bero på att jag blivit kapad...

Har jag förresten berättat att min dator kraschat så att jag delar dator med min man a.k.a. Pappan? Har aldrig förstått att han läser min blogg, det gör han nog inte...

Förresten alla mammor där ute det är ju mors dag på söndag.

Här sitter jag och drömmer lite om att gå på teater eller kanske lyxig restaurang. Tror också att en diamantring skulle passa bra till mina solbrända händer... nä nu är det dags att ha lektion!

Ha en bra dag! / anni

1 kommentar:

Carina sa...

Blev först lite förskräckt innan jag klickade på föregående inlägg;)
Min första tanke var fy va trist att bli kapad, att någon annan kan använda mitt namn å skriva en massa saker. Men jag förstod ganska snart att kaparen finns i din närhet å vill förklara sina "bra" lösningar lite;)Det var ju skönt att kaparen inte är helt okäd.
Ha det så bra.
Kram Carina